Online, Normal Oyunların Hileleri Hakkında Bilgilendirme [Kişisel Yazım]

Furkan DOĞAN 12:15 Yorum Yok Devamı
Evet arkadaşlar, bloğum da bir çok kendime özgü yazım oldu, bu da onlardan bir tanesidir. Bu gün size oyun hileleri hakkında bilgilendirme yapıcam, virüs ile ilgili falan değil. Zevk meselesi diyebiliriz.

Herneyse, hile insanı oyundan soğutur, bunun en büyük neden aşağıda vereceğim örnekte mevcuttur;

Mesela, ben Euro Truck Similatör adlı oyunu oynuyorum, ve internet de bir çok hileside mevcut, para hilesi level hilesi vs. vs. ben bunu kullandıktan sonra, oyunda ki amacım sizce ne olacak? nasıl olsa birsürü param var, iş yapsam mantıksız olur. Hadi zevk için yaptım diyelim, insan bir zamandan sonra o emek çok bir işine yaramayınca sıkılmaz mı? elbet ki sıkılır, oyun amacından sapmış, tamamen görevsiz saçma sapan, bir amacı olmayan bir oyuna dönecek. Bu da o oyuna karşı şahsen beni soğutur. Önceden bende çok hile kullanırdım, arardım. Örnek oyunlar "Metin 2, S4league, Wolfteam, Rakion, Zombirock, Wizard101, Cengizhan 2" falan filan, bir sürü var. Ve bir baktım, ben bu oyunlar da bu hileyi yapınca, zaten hep ben birinci oluyorum, bunun bir zevkimi var? adama bir vuruyorsun ölüyor, üstüne bir de iyi bir küfrediyorlar. Bu olay sadece sıkılma ile ilgilide değildir. Vicdan diye bir kavram vardır, bu kavram bende o insanlar bana küfredince devreye giriyor. O yüzden size bir öneri, oyunları hile ile oynamayın. Oyunun tadı da kalmaz, zevki de kalmaz, amacı da kalmaz. Yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım. Eğer okuyan olduysa, ve sıkılmadıysa, ona teşekkürlerimi iletiyorum. İyi günler diliyorum.

Bu yazı 12:15 tarihinde Furkan DOĞAN tarafından Online Oyun çatısı altında yazılmış olup Yorum Yok almıştır.